
Customer Experience, a key factor for business competitiveness
How companies can generate business impact
and increase customer satisfaction
Customer Experience, a key factor for business competitiveness
In einem zunehmend wettbewerbsorientierten Markt ist das Kundenerlebnis zu einem entscheidenden Faktor geworden, um sich von anderen abzuheben, Kunden zu binden und zu wachsen. In Anbetracht dieser Tatsache laden die Spanische Handelskammer in Deutschland und ihr Partnerunternehmen KPMG Sie zu einer Veranstaltung ein, bei der der wahre Wert des Kundenerlebnisses und dessen direkte Auswirkungen sowohl auf die Kundenzufriedenheit als auch auf die Unternehmensleistung aufgezeigt werden.
Im Laufe der Veranstaltung werden die Teilnehmer untersuchen, wie Unternehmen über Produkte und Dienstleistungen hinausgehen können, um Erfahrungen zu schaffen, die die Loyalität fördern, das Engagement steigern und messbare wirtschaftliche Ergebnisse erzielen. Praktische Anwendungen, Unternehmensfälle und reale Strategien zeigen, wie die Verbesserung der Kundenerfahrung zu einer höheren Kundenbindung, einem solideren Markenruf und nachhaltigem Wachstum führt.
Ganz gleich, ob Sie eine Führungskraft, ein Customer Experience-Experte oder Teil eines Teams sind, das die Kundenbeziehungen verbessern möchte – diese Veranstaltung bietet Ihnen praktische Erkenntnisse und Inspiration, um den Ansatz Ihres Unternehmens zu optimieren. Eine einzigartige Gelegenheit, wertvolle Einblicke zu gewinnen, von den Erfahrungen internationaler Führungskräfte zu lernen und hochkarätige Kontakte im Herzen Kölns zu knüpfen.
REGISTRIERUNG
PROGRAMM
Greetings and introduction to the topic
15.00h
Fernando Silva, President of the Spanish Chamber of Commerce in Germany
Presentation of the KPMG CX Study
15.10h
Peter Deubler, Senior Manager, Prokurist Performance & Strategy , KPMG Deutschland
Case Study
15.00h
Luis Fiestas, Head of Digital Banking, BBVA
Pannel Discussion: The importance of customer experience and how companies can differentiate themselves in the market through excellent CX
16.00h
Jaime Navarro, Business Development Manager for Central Europe, LaLiga
Closing Remarks
16.40h
Networking
16.45h
SPEAKERS

PETER DEUBLER
Senior Manager, Prokurist Performance & Strategy, KPMG Deutschland
Peter Deubler has acquired and developed more than 12 years of experience in all areas of customer experience, from cold calling, sales management, business strategy, global key account management, business development and after-sales at national and international level, both in mid-sized companies and in corporate environments. Currently, Deubler advises companies in the area of customer experience and customer journey with a focus on directed, individual and sustainable development, alignment and implementation of corporate strategies that place the customer at the center of all actions.

LUIS FIESTAS
Head of Digital Banking, BBVA
Over a decade of international experience in fintech and financial services, with a proven track record of transforming financial institutions into product and customer-centric organizations. Vast experience leading global teams, cross-functional technical initiatives, delivering complex change in global matrix organisations and overseeing portfolios and the launch of financial and digital products in regulated industries. Passionate about change management, data analytics, building high-performing multi-cultural teams, and setting up companies for sustainable and agile growth..

jaime NAVARRO
Business Development Manager for Central Europe, LALIGA
With a double degree in Law and Business Administration and a master’s from ICEX, Jaime has built his career between Spain and the DACH region. He currently leads brand expansion and business development for LALIGA in Central Europe. Previously, he supported Spanish companies in their international growth in the German market through roles at Messe Düsseldorf and the Economic and Commercial Office of Spain in Düsseldorf. His international background has allowed him to bridge cultures, build strategic partnerships, and foster collaboration between public and private stakeholders in global environments.
LOCATION
Luise-Straus-Ernst-Straße 2, 50679 Köln, Alemania